Votati-ne!

Citesc Zilnic


-

Cîrţu: "Nu mă interesează meciul cu Craiova, putem să-l şi pierdem"

Antrenorul gorjean a uimit la conferinţa de presă de după meciul cu FC Vaslui, cînd a spus că se gîndeşte la meciul cu Internaţional, de peste două etape, şi nu la cel cu următorul adversar, Universitatea.

"Ştiţi că eu nu vorbesc de meciul cu Craiova. Nu mă interesează, băieţii pot să-l şi piardă. Şi dacă îl pierdem, şi dacă îl câştigăm, nu mă interesează. Deja eu mă gândesc la meciul cu Intenaţional", a precizat Cîrţu.

"Sorinaccio" n-a uitat să-l "înţepe" în glumă pe antrenorul de portari de la Pandurii, Silviu Lung:
Mă bucur şi pentru Silviu Lung jr., şi pentru taică-său. Cît trăieşte el acum, plînge prin cameră, îl mai am şi coleg de apartament. Are emoţii, la meciul cu Dinamo nici nu s-a uitat. I-am povestit eu după. M-a întrebat cum a fost. L-am văzut într-o sală la Ploieşti, i-a fost frică să nu-l înjure vreunul, zicea că se apucă cu el la bătaie. I-am spus 'bă, nu ai încredere în fiul tău?'. I-am zis că a apărat aşa şi aşa. Glumesc, e portar bun. Să vedeţi ce i-am făcut: 'bă, ce scrie Lung Jr. pe spate, ce e cu figurile astea la voi. E normal că e tot Lung, că tu nu mai poţi să fii, ce, trebuia să-l confunde cu tine? Plus că ăsta e şi frumos, tu eşti urît. E normal că e diferenţă mare, oamenii vă deosebesc'“, a spus Sorin Cîrţu, citat de Ediţiero.

0 comentarii: